Xiaomi і сковорода проти iPhone
Компанія Xiaomi, яку іноді називають "китайською Apple" за схожий дизайн, запустила рекламу свого нового флагмана Mi Note.
У ролику увага глядача залучається до того, що у iPhone 6 основна камера виступає над корпусом, а у китайського смартфона цього недоліку немає. Вирішує проблему в рекламі група "вчених", одягнених в білі халати, рукавички і захисні окуляри. В якості основного інструменту для виправлення недоліку вони використовують сковорідку. Поклавши iPhone 6 Plus на стіл і вдаривши по ньому кілька разів сковородою, вони виявляють, що гаджет перетворився на Xiaomi Mi Note. Далі "вчені" розглядають задню кришку телефону і приходять до висновку, що вона стала пласкою, а модуль камери більше не випирає.
Виявилося, що багато глядачів засуджують вчинок китайських маркетологів і вважають, що, якби не Apple, то Xiaomi нічого було б копіювати. А представники Xiaomi на своїх презентаціях відкрито порівнюють характеристики своєї техніки з Apple. Крім того, вказують і на їх низьку ціну. У кожного своя маркетингова стратегія.