Українці готові платити більше за високу якість мобільного інтернету
Ericsson представляє результати щорічного звіту Ericsson ConsumerLab, присвяченого перевагам українців у споживанні телекомунікаційних продуктів і послуг.
У другій частині дослідження проаналізовано попит на OTT-сервіси (over-the-top) в Україні.
За даними дослідження, майже всі (близько 90 %) власників смартфонів в Україні використовують їх для доступу до OTT-сервісів. До них традиційно відносять сервіси миттєвих повідомлень (як WhatsApp, MSN, BBM), сервіси голосових і відеодзвінків (Viber, Skype, Google Talk, FaceTime і т. п.), онлайн-відео (наприклад, Youtube). Активні користувачі OTT-сервісів витрачають в середньому в два рази більше інших користувачів мобільного зв'язку, але готові платити ще більше за гарантовану якість передачі даних як в приміщенні, так і на вулиці. Так, 67 % активних користувачів вказали в опитуванні, що готові платити за більш якісний інтернет на вулиці.
Користується OTT-сервісами найбільш технічно просунута аудиторія. Це досить молода аудиторія: більше активних користувачів у віці 15-24 років. У такому віці OTT-сервісами через мобільний телефон користуються 84 % українців.
Звіт Ericsson складений на підставі 1556 інтерв'ю з респондентами (250 особистих інтерв'ю та 1306 онлайн-інтерв'ю) у віці 15-69 років. Така вибірка є репрезентативною для 30 млн. жителів України.