Третина українців працюють вечорами вдома в мережі
Згідно з дослідженням Ericsson ConsumerLab, поступово стирається грань між користувальницьким поведінкою вдома, на роботі і на вулиці — вирішення повсякденних завдань в мережі більше не вимагає прив'язки до конкретного місця. Так, 20% працюючих українців кілька разів на тиждень роблять покупки в інтернет-магазинах, перебуваючи в офісі, а 37% працюють вечорами з дому.
Зі збільшенням кількості точок виходу в інтернет, зростає і кількість використовуваних пристроїв. Тільки 21% користувачів, які віддають перевагу одну основну точку доступу, виходять в мережу з різних пристроїв, тоді як серед користувачів, що здійснюють вихід у інтернет з трьох і більше точок, цей показник збільшується вдвічі (44%).
Приміщення характеризуються високою щільністю запитів, так як більшість користувачів виходять в мережу саме всередині будівель, а не на вулиці (співвідношення часу, що проводиться в приміщення та на вулиці, становить 7:1).
Приблизно 57% опитаних укарінцев готові більше витрачати на підвищення якості доступу в приміщеннях, і поменше — 52% — на вулиці. Майже половина (49%) українських користувачів задоволені якістю покриття всередині приміщень при роботі з сервісами, які не генерують трафік великого обсягу. В випадку ж трафікоємних додатків кількість користувачів, задоволених покриттям, менше — 38%.