Президент Motorola бачить швидкий захід Samsung
«Кожні сім років той, хто був лідером ринку, йде», — висловився президент і головний операційний директор Motorola Рік Остерло (Rick Osterloh) в інтерв'ю виданню Forbes.
Свого часу BlackBerry і Nokia входили в число найпопулярніших брендів в мобільній індустрії, але не змогли довго втриматися на вершині. Samsung може спіткати така ж доля, заявив Остерло, додавши, що злети і падіння учасників ринку відкривають для Motorola нові можливості. За його словами, зараз на ринку смартфонів спостерігається одне з найзначніших зрушень, коли люди почали розуміти безглуздість платити по $ 600 за топовий апарат для того, щоб володіти пристроєм з широкими можливостями.
«Ми є альтернативою преміальним брендам і володіємо більш високою корисністю. Ми впевнені в правильності обраного нами підходу», — повідомив Рік Остерло.
У четвертому кварталі 2014 року по всьому світу було продано 10 млн смартфонів під маркою Motorola, що на 118 % більше, ніж роком раніше. Ці апарати додали до виручки Lenovo, яка з недавніх пір є власником Motorola, близько $ 1,9 млрд. Під крилом китайського виробника Motorola має хороший шанс зміцнити свої позиції, оскільки компанія вийшла на один найважливіших ринків смартфонів — на ринок Китаю, сказав Остерло.