На внутрішньому ринку Samsung продала 10 000 годинників Gear S за перший день
«Розумний» годинник Samsung Gear S, який дозволяє здійснювати дзвінки в стільникових мережах без синхронізації зі смартфоном, почав продаватися в деяких країнах.
На рідному для виробника пристрою південнокорейському ринку початковий попит на продукт виявився досить високим.
За перший день з моменту появи Samsung Gear S в SK Telecom і KT ці оператори продали по всій країні 10 тис. примірників носимого гаджету. Результат можна вважати цілком гідним, враховуючи високу ціну на виріб щодо конкурентів — $ 350.
Модель Samsung Gear S комплектується 2-дюймовим зігнутим дисплеєм Super AMOLED з роздільною здатністю 480 × 360 пікселів, гігагерцевим чіпом Samsung Exynos з двома ядрами, 512 Мбайт оперативної і 4 Гбайт вбудованої пам'яті, акумулятором на 300 μач і модулями бездротового зв'язку Bluetooth і Wi-Fi, які використовуються для зв'язку зі смартфоном і планшетом.
При цьому комп'ютеризовані годинник Samsung Gear S здатні без допомоги телефону підключатися до 3G-мереж для голосового спілкування і відправлення/прийняття SMS-повідомлень.