На кожного українця припадає по одному пристрою з інтернетом
Google опублікувала у вигляді аналітичного інструмента Consumer Barometer результати дослідження поведінки української інтернет-аудиторії, проведеного компанією TNS Infratest.
За цими даними, зараз на кожного українця припадає по одному інструменту з можливістю виходу в інтернет, а більшість українців вже виходять в мережу щодня. Причому така поведінка характерна для всіх вікових категорій.
Для виходу в інтернет українці використовують переважно комп'ютери (52 %), смартфони (24 %) та планшети (7 %). Однаково часто використовують для онлайн-доступу комп'ютер і смартфон тільки 14 % опитаних, тільки смартфони використовують 7 % респондентів.
Найчастіше використовуються онлайн-сервіси для покупок: авіаквитків (68 %), бронювання готелів (52 %), побутової техніки (49 %), телевізорів (44 %), одягу (42 %), квитків в кіно (23 %), страховки (10 %) і бакалійних товарів (6 %). 26 % опитаних використовували смартфон для скоєння покупок або для пошуку інформації про продукт перед покупкою.
Що стосується проведення часу в мережі, то більшість українців переглядають відео онлайн для того, щоб дізнатися щось нове (46 %), шукають в ньому натхнення (36 %), дивляться новини (32 %), розважальний контент (33 %) і розглядають товари (16 %).