LinkedIn виплатить постраждалим користувачам $ 1,25 мільйона
Керівництво LinkedIn погодилося заплатити $ 1,25 мільйона компенсації після слухань у суді, пов'язаних з груповим позовом.
На думку авторів позову, керівництво соцмережі порушило права клієнтів, коли дозволило зловмисникам викрасти особисті дані користувачів платних послуг служби.
У червні 2012 року компанія заявила, що група хакерів з Росії викрала паролі більш ніж 6 мільйонів користувачів. Таким чином, в руках злочинців виявилися облікові дані більш ніж 5 % клієнтів соціальної мережі. Після цього один з користувачів ініціював подачу групового позову, стверджуючи, що адміністрація LinkedIn порушила власні умови угоди.
Із звіту про злом стало відомо, що LinkedIn не використала так звану "сіль", тобто випадкове зміна хешу збережених паролів, що на порядок зменшило рівень захищеності користувачів. Персональні дані користувачів були викрадені з допомогою SQL-ін'єкції, яка дозволила хакерам підключитися до бази даних соцмережі через веб-сайт.
На виплати можуть претендувати користувачі, які оплачували преміум-підписку в LinkedIn в період з 15 березня 2006 по 7 червня 2012 року. У цілому буде виплачено $ 1,25 мільйона, які будуть розподілені між постраждалими, а також правозахисними громадськими організаціями.
У своїй заяві представники LinkedIn заявили, що компанія погодилася на компенсацію «щоб уникнути відволікання і витрат від судового процесу».