Google вирішив інтегрувати в Chrome хмарні колл-центри Avaya
Google запросив компанію Avaya, що спеціалізується на VoIP-технологіях, до спільного створення програми для Chromebook і впровадженню Avaya Agent в браузер Chrome.
Хмарний сервіс буде пов'язувати користувачів Chromebook з контактним центром Avaya для ПК через WebRTC-сумісний інтерфейс, а Avaya Agent for Chrome дасть доступ до служб Avaya з браузера.
«Контекстні дані передаються агенту через спеціальний додаток, або у вікні браузера, — пояснив в блозі Вел Матула (Val Matula), який курирує в Avaya нові продукти і технології. — Інтелектуальна маршрутизація та інше управління дзвінками здійснюються за допомогою обладнання Avaya, розміщеного на підприємстві або в хмарі».
Гнучкі додатки Chrome дозволять впроваджувати їх швидше і дешевше, ніж альтернативи від конкурентів: «Не потрібно завантажувати програмне забезпечення. Отримання агента займає не дні, а хвилини».
Avaya збирається скоро інтегрувати Google Apps for Work з метою посилити мобільну пропозицію для ділового ринку.
Для Google партнерство з Avaya — показник широкого плану сприяння зростанню Chrome і Chromebooks в бізнес-процесах.