Google бореться з «поганою» рекламою
У 2014 році Google більше 524 млн. разів блокувала «погану» рекламу і видалила за поширення шкідливого ПЗ 250 тис. сайтів зі своєї мережі та 214 тис. рекламодавців. Про це повідомив директор Google з рекламних технологій, Вікарам Гупта (Vikaram Gupta). «Для того, щоб захистити безпеку наших користувачів, ми усуваємо всі рекламні оголошення, що вказують на сайти, де ми виявили шкідливе ПЗ, будь-то шпигунські, рекламні або інші програми», — сказав він.
Роком раніше компанія видалила 350 млн. рекламних оголошень. Зростання на 50 % за один рік відображає серйозність цієї загрози безпеки користувачів.
Гупта говорить, що з кожним інцідетом в компанії накопичується досвід, що дозволяє більш ефективно виявляти і блокувати погану рекламу і її провайдерів, але, технічний рівень і тактика атак теж постійно удосконалюються.
Хакери намагаються використовувати уразливості легальних рекламних мереж і сайтів для розповсюдження з їх допомогою шкідливих програм. Як останній приклад таких дефектів Бхарат Мистри (Bharat Mistry), консультант з Trend Micro, призводить недавню серію вразливостей нульового дня, виявлених у захисті технології Adobe Flash. Остання тенденція — збільшення числа поганих оголошень, націлених на користувачів Android. Це викликає особливе занепокоєння у світлі нещодавнього рішення Google припинити випуск оновлень безпеки для розширення WebView, використовуваного в ранніх версіях цієї ОС, які все ще встановлені в мільйонах телефонів.