До кінця десятиліття до інтернету буде підключено 150 млн. автомобілів
За прогнозами аналітиків Gartner, через п'ять років основна частина нових пасажирських автомобілів і вантажівок буде комплектуватися засобами для обміну даними із всесвітньою мережею.
До 2020 року, як очікується, приблизно 150 млн. автомобілів зможуть підключатися до інтернету. При цьому від 60 до 75 % з них будуть не тільки споживати, але й генерувати інформацію, а також обмінюватися веб-даними.
Аналітики Gartner вважають, що більше половини покупців у США та деяких європейських країнах, зокрема, в Німеччині, хотіли б бачити у своїх автомобілях бортові інформаційно-розважальні центри з веб-доступом, розроблені відомими IT-компаніями, а не автовиробниками. Це забезпечить більш тісну інтеграцію з мобільними пристроями і єдність користувача інтерфейсу.
Треба відзначити, що провідні гравці IT-ринку вже розвивають автомобільний напрям. Наприклад, Apple анонсувала систему CarPlay, яка дозволяє підключити iPhone до бортового інформаційно-розважальному комплексу для використання голосового помічника Siri та інших iOS-служб. Google, у свою чергу, представила аналогічну платформу Android Auto.