УКР   |   РУС
ІНТЕРНЕТ-ЖУРНАЛ - "КОНТЕНТ"

Частка "Яндекса" на ринку інтернет-пошуку в РФ опустилася нижче 60 %


Листопад 11, 2014

Частка "Яндекса" на російському ринку інтернет-пошуку в першу декаду листопада впала нижче 60 %, до 59,5 %, випливає зі статистики ресурсу Liveinternet.

"Liveinternet не перший раз показує зниження в 1-2 % частки переходів з "Яндекса" на зовнішні сайти", — заявили "Інтерфаксу" у прес-службі "Яндекса".

За даними ресурсу Liveinternet, у перший тиждень листопада частка "Яндекса" на російському ринку інтернет-пошуку вперше за останні чотири роки опустилася нижче 60 %. Причому в останні рік-два частка російського пошуковика повільно зменшувалася. При цьому частка основного конкурента "Яндекса" — Google повільно зростала і за перший тиждень листопада збільшилася до 31,7 %.

В історії "Яндекса" подібні зміни вже відбувалися. Так, якщо в січні 2007 року частка компанії становила, за даними Liveinternet, 58,1 %, то до березня наступного року знизилася до 53,5 %. Проте потім "Яндекс" переломив ситуацію, і в січні 2009 його частка зросла до 56,4 %, а через рік досягла 60 %, а потім і 63 %.

Проте вже в 2011 році Google зайнявся відновленням позицій. Так, компанія збільшила свій рекламний бюджет в Росії і стала активно його витрачати, в тому числі на трансляцію роликів на телебаченні. Крім того, Google виключив зі свого браузера Chrome можливість вибору пошукової системи. В результаті користувачі, які встановили Chrome, за умовчанням можуть користуватися тільки пошуком Google. Що характерно, можливість вибору пошуку була недоступна в Chrome тільки для російських інтернет-користувачів, в інших країнах світу такого обмеження не було.

У відповідь "Яндекс" в 2012 році випустив свій "Яндекс.Браузер", який інтегрований з усіма веб-сервісами компанії. Крім того, "Яндекс" налагодив співпрацю з Apple, додав в браузері Safari російський пошуковик в число встановлюваних "за замовчуванням".

Фактично два роки ситуація на ринку інтернет-пошуку фактично не змінювалася.

За даними Liveinternet, Google Chrome — найпопулярніший браузер у російських інтернет-користувачів: його частка повільно росте і в жовтні склала 26,1 % (26,3 % за перший тиждень листопада і 24 % роком раніше). Частка "Яндекс.Браузер" за останній рік зросла до 7 %.

За матеріалами interfax.com.ua
Теги:
контент google apple
  • Tweet

Теги
3D 3G 5G acer акаунт amazon amd amoled android apple asus аутсорсинг blackberry cisco cloud DDoS dell девайс домен фаблет facebook фишинг fly Fonepad fujitsu гейтс google google play GPS хакер хостинг hp htc huawei ibm intel інтернет інтертелеком ios ipad iphone ips java джобс кібер київстар комп'ютер контент краудфандинг lenovo lg life :) Lollipop lte mac microsoft motorola msi мтс-україна nexus nokia ноутбук oled panasonic philips планшет планшетофон портал програма програміст провайдер робот samsung seo сервер мережа SIM skype смартфон софт sony стартап toshiba тримоб цукерберг tv twitter укртелеком вірус Vodafone web xiaomi yahoo yandex zte
Партнери журналу
20 Жов.

Зроби сильний хід

Розробка сайтів та інтернет магазинів від компанії СІМ - веб сайти усім!

докладніше
Follow @contentcomua

Content.com.ua © 2014. Компанія "СіМ". Веб-cайти усім! Создание сайтов
  • Про проект
  • Віджет

Частка Яндекса на ринку інтернет-пошуку в РФ опустилася нижче 60 %