Американські автовиробники обіцяють захистити автомобільні комп'ютери від витоків даних
Американські організації, які представляють інтереси найбільших автовиробників, вперше публічно погодилися з необхідністю захищати права водіїв, які бажають зберігати конфіденційність.
Альянс автовиробників (Alliance of Automobile Manufacturers, AAM) і Асоціація світових автовиробників (Association of Global Automakers, AGA), в які входять такі концерни, як General Motors і Toyota Motor, направили в американську Федеральну комісію з торгівлі лист, в якому виклали набір принципів, спрямованих на захист прав автомобілістів і недоторканність приватного життя.
Лист підписаний 19-ма автомобілебудівними компаніями, які обіцяють подбати про збереження інформації, яка відправляється електронікою машини на сервери виробників або генерується бортовим комп'ютером.
Ці дані не будуть передані властям без судової постанови, продані страховим компаніям або використані в рекламних цілях, в тому числі для роботи геолокаційні сервісів, передає агентство Associated Press.
«Оскільки в недалекому майбутньому автомобілі будуть не тільки ділити дорогу, але і спілкуватися один з одним, підвищену увагу питанням конфіденційності наших клієнтів і безпеки автомобільних систем стала першочерговим обов'язком для нас», — зазначив глава AGA Джон Бозелла (John Bozella).
В автомобілях бортові мережі, на відміну від телефонів або комп'ютерів, не можуть бути відключені. Водіям не можна відмовитися від отримання даних, тому виробники зобов'язані захистити їх, пише Bloomberg з посиланням на представників автомобільних організацій.